Friday, February 8, 2013

Minyak Ikan, Vitamin C dan Multivitamin Terbaik Untuk Si Kecil Anda

Jika sebelum ini, saya kongsikan pengalaman saya sendiri melihat anak buah saya sendiri yang seorang yang susah hendak makan telah mula berselera makan setelah berkenalan dengan Meal Shakes Shaklee. Hari ini saya mahu kongsikan makanan tambahan lain yang amat sesuai dan baik pada anak-anak kita.

Shaklee turut menyediakan pelbagai vitamin lain khusus untuk anak-anak kita. Kesihatan anak yang paling utama. Chewable Vita-C Plus dan Vita Lea (children) adalah 2 vitamin khas untuk meningkatkan sistem imun badan anak-anak kita. Selain itu, ia memberikan kesihatan menyeluruh pada tubuh badan. Ketahanan sistem imun diri dapat mengelakkan daripada jangkitan deman biasa dan selsema. Apa yang penting produk shaklee adalah natural dan selamat digunakan.

Selain itu, minyak ikan shaklee yang lebih dikenali sebagai Omega Guard yang sangat kaya dengan EPA dan DHA menjadikan minyak ikan terbaik di pasaran. Minyak ikan sangat baik untuk pertumbuhan otak dan minda yang cergas. Pada anak-anak yang mengidap asma/lelah adalah amat disyorkan pengambilan omega ini. Mengikut testimoni yang diperolehi daripada customer, pengambilan omega bagi anak-anak selain meningkatkan kecerdasan otak, sakit asma/lelah telah banyak berkurangan dan telah kurang bertemu dengan doktor.

Tahukan anda, kombinasi DHA & EPA  telah menunjukkan perubahan positif kepada kanak-kanak yang hyperaktif dan autism.

Rujuk link dibawah bagi melihat kajian penyelidikan terhadap omega/minyak ikan:
http://omega-research.com/researchview.php?ID=2116&catid=2

Mengapa perlu pilih minyak ikan dari Shaklee?

  • Diekstrak dari ikan laut air sejuk di perairan negara Jepun (sardin, mackerel, herring, anchovies)
  • Minyak ikan paling tulen - 3 kali tumpat daripada ketumpatan hati minyak ikan
  • Menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal berteknologi terkini tanpa menggunakan tekanan yang tinggi yang mampu memusnahkan nutrien penting sebagaimana kebanyakan pembekal-pembekal minyak ikan lain gunakan..
  • Proses penyulingan  proprietari tiga molekul dilakukan bagi mengekstrak asid lemak omega 3 yang paling tulen dan semulajadi.
  • Proses penyulingan tersebut akan menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl) kimia yang sangat bertoksik.

Buatlah pilihan terbaik untuk anak anda !!!


Dapatkan konsultasi percuma dari saya :)


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

Maklumat lanjut, hubungi saya :

Fazlina - 0126054421
Fb : Anaiena

0 comments:

Post a Comment