Saturday, April 26, 2014

Penguatkuasaan Harga Runcit Kepada Bukan Ahli

Ramai yang terkejut dengan perubahan harga Shaklee. Sebelum ini beli Esp 121.00 tapi la ni RM150.00 belum masuk postage lagi.

Sebenarnya Tiada Perubahan Harga, cuma Shaklee telah menguatkuasakan Peraturan bahawa Harga Ahli akan diberikan pada Ahli dan pada mereka yang bukan ahli wajib diberikan harga runcit. Jika dikesan melanggar peraturan ini, keahlian pengedar akan terbatal.

Mengapa Shaklee menguatkuasakan peraturan ini?
Mewujudkan persaingan sihat antara pengedar
☆memberikan perbezaan antara ahli dan bukan ahli.

Konsepnya memberikan keistimewaan pada ahli shaklee. Sama juga jika hendak dibandingkan dengan keahlian jusco, sogo , mydin, mesra, bonuslink dan lain-lain kad.

Contoh, jika jusco members day, dekat pintu masuk akan ada staff yang akan memeriksa pelanggan yang masuk wajib beserta kad jusco dan jika tiada kad, mereka dihalang masuk atau boleh mendaftarkan diri terlebih dahulu. Perkara yang sama pada Shaklee, jika anda bukan ahli, anda tidaklah boleh menerima keistimewaan mereka yang bergelar ahli. Adilkan?

Jika anda adalah pengguna shaklee dan anda memang makan shaklee tiap bulan, adalah lebih menjimatkan jika anda menjadi ahli. Ini kerana jika anda perbezaan harga ahli dengan bukan ahli adalah dari 15 ke 30 %.
Contoh:
Vivix Runcit RM475.00 ~~~ Ahli RM380
Perbezaan RM95.00 ( jadi ahli baru RM65.00)

Jika anda pengguna yang bijak, pastikan anda menjadi ahli terlebih dahulu dan nikmati keistimewaan ahli.

Untuk maklumat lanjut untuk menjadi ahli dan lain-lain keistimewaan lagi, anda boleh hubungi saya di talian berikut:

0126054421
ana iena
id: 858233
Pengedar Sah Shaklee


Posted via Blogaway

0 comments:

Post a Comment