Thursday, February 7, 2013

Risau!!! Anak Kurus Tidak Mahu Makan ?

Melihat anak buah, faheem meratah Meal Shake sepanjang saya bercuti sakit di kampung........ ermmmm enaknya lah. Tapi apa yang lagi best, anak buah saya ni memang susah nak makan, tapi apabila diratahnya Meal Shakes Shaklee ni, seleranya bertambah, pagi, tengah hari, petang malahan malam pun masih mengunyah. Suka sangat hati saya melihat selera makannya yang meningkat.

(gambar ni anak mat saleh selepas consume meal shakes)
Takdelah kurus jer melihatnya. Apa yang diratahnya itu: Saya kenalkan pada Anda semua, dan jika anak anda susah nak makan, anda boleh cuba berikan pada anak Anda "Meal Shakes".


Meal shakes satu makanan tambahan yang mempunyai kandungan nutrisi yang baik dan rasanya sedap. Sangat mudah disediakan tidak kira untuk sarapan atau snack time sepanjang hari. Rendah kolestrol, lemak dan sodium.

Kenapa perlu pilih Shaklee Meal Shakes?
  • Mempunyai 19 vitamin dan mineral
  • Mempunyai 9 asid amino penting untuk badan
  • Dihasilkan dari sumber terbaik dietary fiber dan protin
  • Kaya dengan sumber kalsium
  • Rendah - glycemic index

Pengambilan Meal Shakes memberikan tenaga yang berpanjangan. Membuatkan anak lebih fokus sewaktu didalam kelas. Nutrisi yang terkandung di dalamnya memberikan perkembangan dan pertumbuhan anak yang sihat. Disamping itu, pengambilan meal shakes mampu menyokong sistem imun badan anak-anak.

Pastinya seorang ibu sangat prihatin pada anak-anak, dan memilih yang TERBAIK buat anak kita.

Saya tinggalkan anda dengan satu testimoni customer setelah memberikan anak beliau meal shakes :)




0 comments:

Post a Comment