Wednesday, September 26, 2012

Kisah benar: Alfalfa menghilangkan bau badan.

Saya pasti ramai mempunyai masalah bau badan. Setakat mana deodorant mampu menyembunyikan bau badan Anda???

Saya ingin kongsikan pengalaman saya sendiri apabila berhadapan dengan suami saya yang bermasalah bau badan tengit selesai balik dari kerja.

Sedikit cerita tentang suami saya (Ayie):
Ayie seorang mekanik Michellin di USJ. Bekerja dari pukul 9 pagi hingga 7 malam. Kerja seorang mekanik menuntutnya bermain dengan minyak hitam dan dikategorikan kerjanya sebagai kerja lasak. 

Rutin pagi sebelum pergi kerja ayie pasti memakai deodorant salah satu jenama yang terkenal. Akan tetapi apabila menjelang petang, badan diselaputi peluh, bau 'Tengit' mula datang menjelma. Setiap hari apabila sampai dirumah saya selalu tutup hidung dek kerana tak tahan bau tengit badan ayie.

"eeeee tengitnyer bau......"
"pilah cepat-cepat mandi"
Begitulah dialog saya pada suami saya hari-hari.

Cuba teka apa yang telah saya lakukan pada suami saya............?

Ahah......... saya telah berikankan dia Alfafa Complex Shaklee sebanyak 10 biji sehari secara konsisten. Selepas 5 hari sahaja, bau tengit badan suami saya dah hilang. Alhamdulillah. Saya tidak perlu tutup hidung lagi. Kini saya bertambah yakin dan percaya dengan produk ini.

Anda bagaimana? Mempunyai masalah yang sama?
Tidak perlu segan untuk hubungi saya untuk info selanjutnya.



For info & order:
Ina ^ Wari
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID: 858233
Fb: SuPpLeMeNtSiHaT.CoM
Email: fazzz_anuar@yahoo.com
012-6054421


0 comments:

Post a Comment